sunnuntai 6. lokakuuta 2013

Viikkoa vajaa vuosi kolmeenkymppiin

Syksy on tullut, lehdet puissa kellastuu ja yöpakkasia on saatu jo etelässä saakka...Suomen neljä vuodenaikaa on jossain määrin ihan mukava juttu. Syksyssä nautin rauhallisista aurinkoisista ja kirpeistä ja tuulettomista aamuista, kun lehdet puissa ovat jo vaihtaneet värinsä ja talvi tekee hiljalleen tuloa.

 Viikko sitten tuli mittariin taas vuosi lisää. Tuli taas mietittyä mitä kaikkea sitä on tapahtunut vuoden aikana. Vuosi on ollut aika värikäs ja vauhdikas, kiireinen ja työntäyteinen, hieman erilainen taas edellisistä vuosista johtuen uimattomuudesta ja uusista haasteista opiskelussa ja valmennuksen parissa.

Se siitä, sitten rupesin miettimään mitä kaikkea taas seuraava vuosi mahtaa tuoda tullessaan, viimeinen vuosi kakskymppisenä. Tuleekohan mulla seuraavilla synttäreillä kolmenkympin kriisi? :)

Oon oppinu taas nauttimaan uinnista ja treenaamisesta. Teen nyt sellasta treeniä, mikä tuntuu hyvältä ja jokaisella jutulla on joku tarkotus. Olkapää ei vielä ihan kestä kaikkea mitä haluaisin tehdä, mutta pienin askelin. Nyt on taas sellanen fiilis, että mun ura urheilijana kestää vielä pitkään.

Mulla on paljon tehtäviä uinnissa ja urheilussa oman urheilijan uran ulkopuolella. Niiden tasapainottaminen ja oman paikan löytäminen siinä kaikessa on nyt käynnissä. Yksi ihminen pystyy vain tiettyyn määrään tehtäviä ja liika kuormittaminen aiheuttaa loppuunpalamisen vaaran. Kaipaan myös välillä uusia haasteita ihan urheilun ulkopuolelta, jotain totaalista vastapainoa tälle kaikelle urheilussa toimimiselle, sellainen nyt hakusessa. Joku projekti voisi jossain ihan muussa jutussa voisi tehdä terää. Haluun tehdä asioita, joissa oon hyvä ja joista on todellista hyötyä. Jos jollain on jotain mielessä ottakaa yhteyttä! :D

Mun elämä on nyt aika mallillaan kuitenkin kaikesta huolimatta.
Mä luulen, että oon löytänyt nyt vielä jotain muutakin tärkeää, nimittäin jonkun ihmisen kenen kanssa jakaa tätä arkea.

En mä vieläkään tiedä mitä haluun tehdä "isona", mutta ei kai sen niin väliä. Juuri nyt haluun olla urheilija ja myös urheilun taustavaikuttaja. Ehkä voisin olla mukana auttamassa joitain saavuttamaan jotain hienoa, mihin omat rahkeet ei kuitenkaan ihan riittäneet.

Mukavaa ja mahdollisimman aurinkoista syksyn jatkoa.


5 kommenttia:

  1. Love makes man grow up or sink down.

    VastaaPoista
  2. the winner takes it all abba
    http://www.youtube.com/watch?v=iyIOl-s7JTU

    VastaaPoista
  3. The Carpenters - Yesterday Once More

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. A house of love can not be built well without a good base of mutual respect.

      Poista
  4. Facing for a feeling of volcano, one can only choose to flee away or be melt. Any compromise available?

    VastaaPoista